wtorek, 12 czerwca 2012

10. Wibo Trend Edition - Jeans Club nr 2

    Oto lakier pocieszacz po egzaminie. Jak weszłam do Rossmanna oczywiście nie mogłam się powstrzymać i kupiłam dwa niebieskie z nowej kolekcji Trend Edition Jeans Club. W domu okazało się, że  bardzo podobny już mam - Golden Rose Paris. Postanowiłam wypróbować  i ten. Średnio kryje, ja nałożyłam 3 warstwy ale 2 grubsze też by wystarczyły. W buteleczce jakoś bardziej podobał mi się niż na paznokciach.
    Cały czas myślałam co by tu z nim wykombinować i w końcu skończyło się na nałożeniu pękacza z Lovely  Special Effect Cracking Magic nr 13. Jest to  fioletowo złoty brokat, który po pewnym czasie niestety zasycha mi powoli w butelce. Ślicznie wygląda w słońcu ;))




 Wibo, Trend Edition Jeans Club nr 2


Lovely, Special Effect Cracking Magic nr 13 , ostatnie zdjęcie w słońcu ;)

7 komentarzy:

  1. Hehe, widzę u Ciebie ten sam lakier na tapecie:P Ale u Ciebie wygląda ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje slicznie za komentarz;)

    Twoje paznokcie sa rowniez ladne, szczegolnie w pastelowych kolorach! Sama czailam sie na tego wibosia, ale jednak go odlozylam, co chyba nie bylo najlepsza decyzja :D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Na Twoich paznokciach wyglądałby przepięknie ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...